Podívejte se co o nás řekli naši nejnovější spokojení klienti.
DLOUHOLETÁ PRAXE
Dlouholetá praxe práce (15 let) v oblasti dopravy a firemních vozidel umožňuje zkušenosti převést do poskytovaných služeb. Vzdělání zaměřené na dopravu a logistiku přináší metody a postupy které vhodně doplňují praxi.
GARANCE SPOKOJENOSTI
My kontrolujeme Vaše vozidla, Vy kontrolujte nás.
- Garantujeme Vám samozřejmě pravidelné reporty naší práce.
- Garantujeme Vám stoprocentní odvedení dohodnutých služeb.
- Garantujeme Vám naši SPOLEHLIVOST.
RYCHLOST A PROFESIONALITA
Pracujeme rychle, kvalitně a na pozadí.
Jsme součástí Vašeho týmu.
Informace pro Vaše rozhodování ihned po ruce.
Řekli o nás
Libor Polívka, majitel společnosti POLI.
Výběrové řízení na dodavatele střechy pro skladovací halu v Českých Budějovicích.
„ Jen díky službám společnosti Správa vozového parku jsme mohli oslovit skoro čtyřicet dodavatelů střech. Dodavatele nové střechy pro náš sklad jsem vybrali ve dvou kolech a vždy jsme jen konzultovali dílčí výsledky. Neztráceli jsme čas oslovováním dodavatelů, vytvářením poptávky a porovnáváním nabídek. Čas jsme věnovali pouze nastavováním kritérií, prohlídkám místa a nakonec podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem. Střecha je hotová a my můžeme v klidu zařizovat další věci okolo našeho skladu.“
Ing. Jan Krampl -ředitel nákupu ve společnosti HELUZ cihlářský průmysl v.o.s.
Výběrové řízení na dodavatele deseti vozidel-porovnání dvou značek pomocí elektronické aukce MobiltyAukce
V několika krocích ekonomické porovnání provozu vozidel na CNG.
Konfigurace vozidel (motorizace, vybavení, servisní balíčky).
Předkolo výběrového řízení, jednotné zadání poptávky pomocí systému MobilityAukce na 10 vozidel Škoda a pro porovnání 10 vozidel srovnatelné třídy Volkswagen. Předkolo trvalo 4 dny během kterého se o zakázku ucházelo 9 zastoupení Škoda z celé České Republiky a 3 zastoupení Volkswagen z regionu.
Samotná aukce trvala 30 minut! během které se cena ještě vylepšila.
Sečteno podtrženo:
- Podpora při tvorbě poptávky 3 schůzky
- Předkolo výběrového řízení 4 dny
- Elektronická aukce 30 minut.
- Rozdíl mezi nejlepší a nejhorší ceno skoro tři čtvrtě milionu na zakázce.
- Porovnání několika značek.
- MAXIMÁLNÍ úspora ČASU.
Největší přínosy pro firmu HELUZ cihlářský průmysl v.o.s.:
Maximální úspora času při organizaci výběrového řízení.
Zajištění nestrannosti a transparentnosti pomocí elektronické aukce.
Maximální úspora finančních prostředků, cena takto organizovaného výběrového řízení je zlomek ceny deseti vozidel a zlomek dosažení úspory.
Vytváření konkurenčního prostředí mezi dodavateli vozidel.
Postavdelingen s.r.o.
poskytuje svým klientům kompletní direktmailové služby – tisk a personalizaci dopisů, kompletaci zásilek, výběr a získání databází, poštovní služby, balení, foliování, polepování samolepek, třídění nedoručených zásilek, skladování.
Společnost byla nucena s rostoucí poptávkou po jejích službách řešit rostoucí náklady na externí skladování. Po rozhodnutí postavit sklad na vlastním pozemku, chtěla také efektivně zařídit logistiku skladu s ohledem na efektivitu manipulačních činností.
Zadání-logistika skladu:
- optimalizace skladu,
- rozmístění skladovaných jednotek,
- návrh orientačního systému,
- návrh dalších opatření.
Návrh obsahoval ABC analýzu statistických údajů o pohybu zboží (četnost objednávek, množství palet). Vytýčení zóny pro přejímku zboží, rozdělení zboží do skupin, určení zón podle skupin a ABC analýzy vždy s ohledem na manipulační vzdálenosti, četnost manipulace kapacitních nároků na sklad. Mezi další návrhy patřil orientační systém skladu, kontrolní činnost a součástí je opakovaná optimalizace logistiky skladu po domluvené době.